Muškarci, želite dulje izdržati u seksu? Evo što trebate raditi…

Turski istraživači pozabavili su se temom povezanosti fizičke aktivnosti i seksualnog performansa. Usporedili su muškarce koji vježbaju, trče ili dižu utege 40 minuta svaki dan i one koji hodaju manje od pola sata dnevno.

Zaključili su, što je bilo i za očekivati, da oni aktivni mogu dulje voditi ljubav, i to gotovo dvostruko dulje od neaktivnih.

Seks kod sportskih tipova prosječno je trajao pet i pol minuta, a kod manje aktivnih tri minute. Također, otkrili su da je preuranjena ejakulacija češća kod neaktivnih muškaraca sklonih sjedalačkom načinu života.

– Može se pretpostaviti da redovita tjelesna aktivnost može biti učinkovita na putu do kvalitetnijeg seksualnog života – pojasnio je voditelj istraživanja dr. Yildiray Yildiz iz Bolnice za obuku i istraživanje u Ankari, prenosi Daily Mail.

U istraživanju je sudjelovalo skoro 250 muškaraca, podijeljenih u dvije skupine – ovisno koliko su skloni vježbanju. Svi su bili u dobi između 18 i 45 godina, istog etničkog podrijetla.

Istraživači su šest mjeseci pratili njihov seksualni život i uspoređivali podatke. Naime, sudionici i njihove partnerice koristili su štopericu – palili su je na početku odnosa, zaustavljali na kraju i bilježili brojke. Računalo se od penetracije do ejakulacije.

Uz to, znanstvenici su pitali muškarce, što misle, koliko su njihove partnerice bile zadovoljne nakon seksa.

U skupini muškaraca koji redovito vježbaju 76 posto bilo je uvjereno da su zadovoljili partnerice, da su bile potpuno zadovoljne. Na isto pitanje pozitivno je odgovorilo 56 posto sudionika iz manje aktivne grupe.

Muškarci iz aktivne grupe mogli su voditi ljubav između dvije i 25 minuta, a ovi drugi od 20 sekundi do sedam minuta i 50 sekundi.

Međunarodno društvo za seksualnu medicinu (ISSM) preranom ejakulacijom smatra onu koja se dogodi unutar jedne minute od penetracije.

Istraživači iz Istraživačkog instituta New England u Massachusettsu u SAD-u su 2000. godine utvrdili su da muškarci, koji su dnevno aktivni toliko da time potroše manje od 200 kalorija, češće imaju problema s erektilnom disfunkcijom.

Rizik od poremećaja erekcije navodno se smanjuje za 70 posto kod onih koji povećaju redovitu tjelesnu aktivnost u svakodnevnom životu.

Vježba protiv preuranjene ejakulacije

Radi se o vježbi za mišiće koji se nalaze u zdjelici, a može vam pomoći da dulje vodite ljubav. Vježbajte svaki dan, a prvi rezultati bi se trebali vidjeti za tri mjeseca.

Vježba izgleda ovako:

  • Sjednite i maksimalno se opustite.
  • Stisnite mišiće zdjelice kao da, recimo, pokušavate zaustaviti ispuštanje vjetrova.
  • Ovim pokretom ćete osjetiti mišiće koji idu od stražnjice prema korijenu penisa. To su mišići koje treba vježbati.
  • Napnite te mišiće pa ih držite stisnutima 10 sekundi.
  • Opustite ih pa ponovite postupak najmanje 10 puta.